About SDM

SDM အဖွဲ့ဆိုတာ…

SDM ကို ၂၀၁၈ ခုနှစ် မတ်လ မှာစတင်ဖွဲ့စည်းခဲ့ပါတယ်။ အတွေ့အကြုံများတဲ့ သူတွေစုပေါင်းဖွဲ့စည်းထားတဲ့ အဖွဲ့တစ်ဖွဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ အခုလက်ရှိအထိ လစာရတဲ့ဝန်ထမ်းမရှိသေးပဲ volunteer based organization အနေနဲ့ရပ်တည်နေပါတယ်။

SDM ၏ အားသာချက်များ …

  • မြန်မာနိုင်ငံရဲ့ ရေရှည်ဖွံ့ဖြိုးရေးကို အမှန်တကယ်လိုလားပြီး လုပ်ဆောင်လိုသူတွေဖြစ်တယ်။
  • SDM က အတွေ့အကြုံအလွန်များတဲ့ သင်တန်းဆရာများကို ပိုင်ဆိုင်ထားပါတယ်။
  • Process Facilitation နဲ့ပတ်သက်ပြီး ကျွမ်းကျင် Facilitator များရှိပါတယ်။
  • Founder အားလုံးက လူလတ်ပိုင်းတွေဖြစ်တဲ့အတွက် အတွေးအမြင်တွေဆန်းသစ်သလို အသစ်အသစ်တွေ လုပ်ဆောင်လိုစိတ်ပြင်းပြတယ်။
  • အရပ်ဖက်အဖွဲ့အစည်းများ၊ NGO ၊ INGO များနှင့်သာမကဘဲ အစိုးရဌာနများ ကုမ္မဏီတွေရဲ့ CSR Program များနှင့် ပါ လက်တွဲလုပ်ဆောင်ဖူးတဲ့ အတွေ့အကြုံတွေ အများကြီးရှိတယ်။

SDM ၏ တန်ဖိုးထားမှုများ (Values of SDM)

  1. စစ်မှန်မှု (Genuineness)
  2. ရလဒ်အခြေပြုခြင်း (Result Oriented)
  3. ဆန်းသစ်တည်ထွင်မှု (Innovation)

SDM ဘာလဲ၊ ဘယ်လဲ…

SDM ၏ အနာဂတ်မျှော်မှန်းချက် (Vision of SDM)

မြန်မာနိုင်ငံ၏ ရေရှည်ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေးအတွက် လိုအပ်သော စွမ်းဆောင်ရည်ကို ဖြည့်ဆီးပေးနေသော နိုင်ငံအသိအမှတ်ပြု အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုအဖြစ် ရပ်တည်လျှက်ရှိသည်။

SDM ၏ ခံယူထားသည့်တာဝန် (Mission of SDM)

မြန်မာနိုင်ငံ၏ ရေရှည်တည်တံ့ဖွံ့ဖြိုးရေးလုပ်ငန်းများကို လုပ်ဆောင်နေသော အဖွဲ့အစည်းများနှင့် ဖွံ့ဖြိုးရေးလုပ်သားများအတွက် ထိရောက်သော ရလဒ်အခြေပြု သင်တန်းများ၊ အတိုင်ပင်ခံဝန်ဆောင်မှုများ၊ ပံ့ပိုးကူညီမှု များနှင့် သုတေသနလုပ်ငန်းများကို ပြုလုပ်ပေးနေသည်။

SDM ၏ ရည်ရွယ်ချက်များ (Objectives of SDM)

၁။ လူမှုရေးအဖွဲ့အစည်းများမှဝန်ထမ်းများ စွမ်းရည်ပြည့်ဝလာစေရန်

၂။ အဖွဲ့အစည်းများသည် ထူးခြားကွဲပြားသော ဦးတည်ချက်များသို့ တစိုက်မတ်မတ် ဦးတညေ်အာင်မြင်နေသောအဖွဲ့များဖြစ်လာစေရန်

၃။ ဆွေးနွေးပွဲ၊ အစည်းအဝေး၊ ညီလာခံများတွင် ပံ့ပိုးကူညီခြင်း (Facilitation) ကို ကောင်းမွန်မှန်ကန်စွာအသုံးပြုလာကြစေရန်

၄။ လူမှုရေးလုပ်ငန်းများတွင် လိုအပ်သောအချက်အလက်များကို စနစ်ကျသော သုတေသနလုပ်ငန်းများမှတစ်ဆင့် အလွယ်တကူလက်လှမ်းမှီလာစေရန်

၅။ လူမှုရေးလုပ်ငန်းများတွင် လိုအပ်သော အရည်အသွေးပြည့်ဝသော သင်ရိုးညွှန်းတမ်းများကို ဖန်တီးနိုင်စေရန်

SDM ၏ လုပ်ဆောင်ချက်များ (Activities of SDM)

လုပ်ငန်း ၁-၁။ လူမှုရေးနယ်ပယ်ရှိဝန်ထမ်းတိုင်းအတွက် လိုအပ်သောသင်တန်းများပေးခြင်း

လုပ်ငန်း ၂-၁။ အဖွဲ့အစည်း၏ စွမ်းဆောင်ရည် ဆန်းစစ်ခြင်း အလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲ (Organizational Capacity Assessment -OCA)

လုပ်ငန်း ၂-၂။ အဖွဲ့အစည်း၏ မဟာဗျူဟာမြောက်အစီအစဉ်ရေးဆွဲခြင်း အလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲ (Organizational Strategic Planning)

လုပ်ငန်း ၂-၃။ အဖွဲ့အစည်း၏ ဦးတည်ချက်နှင့်ကိုက်ညီသော အဆိုပြုလွှာများရေးသားရာတွင် နည်းပညာအကူအညီပေးခြင်း (Consultancy service for Proposal and Concept Note which compatible with organization alignment)

လုပ်ငန်း ၃-၁။ ဆွေးနွေးပွဲများတွင် Professional Process Facilitator များဖြင့် Facilitation ဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်း (Facilitating the meetings, workshops, forums and conferences by professional facilitator)

လုပ်ငန်း ၄-၁။ လူမှုရေးလုပ်ငန်းများတွင် လိုအပ်သော အချက်အလက်များကို အလွယ်တကူလက်လှမ်းမှီလာစေရန် နည်းပညာမျိုးစုံ အသုံးပြု၍ အချက်အလက်ကောက်ခြင်း၊ တွက်ချက်အဓိပ္ပါယ်ဖေါ်၍ အများကိုအသိပေးခြင်း (Improving accessibility of Information which need

လုပ်ငန်း ၄-၂။ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခု/များ၏လိုအပ်ချက်အရ သီးခြားကောက်ယူသောအချက်အလက်များကို နည်းလမ်းမျိုးစုံအသုံးပြု၍ အချက်အလက်ကောက်ခြင်း၊ တွက်ချက်အဓိပ္ပါယ်ဖေါ်ခြင်း

လုပ်ငန်း ၅-၁။ လူမှုရေးလုပ်ငန်းတွင်အများစုအသုံးပြုရမည့် သင်ရိုးညွှန်းတမ်းများကို သီအိုရီများနှင့် နှိုင်းယှဉ် ပြုစု၊ ထုတ်ဝေခြင်း

လုပ်ငန်း ၅-၂။ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခု၏ သီးခြားလိုအပ်ချက်အရ ပြုစုရန်လိုအပ်သော သင်ရိုးညွှန်းတမ်းများကို သီအိုရီများနှင့်နှိုင်းယှဉ်၍ ပြုစုခြင်း

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *